keskiviikko 8.09.2010 @ 21:48

Forum Index > Yleiset > Yleinen keskustelu New Topic Post Reply
 Vallattujen tilojen kuvalukupiirit Hirvitalolla joulukuussa
 |  Printable Version
By: Mikkoli (offline)  tiistai 24.11.2009 @ 07:06 (Read 204 times)  
Mikkoli

Ajattelin ruveta pitämään epämuodollisia kuvienkatseluiltoja Hirvitalolla joulukuussa. Ehdin varmaan kolmena viikkona järjestää sellaiset.

Ideana olisi esim. joskus iltasella katsella erilaisia kuvia ja vaikka lyhyitä videoklippejä vallattuista tiloista. Minua kiinnostaa se, minkälaista kuvamatskua tiloista tuotetaan, ja kuinka se vaikuttaa sekä eri medioiden kautta tavoitettavaan suureen yleisöön, että vallattujen tilojen käyttäjiin itseensä.

Pari tuntia kestävissä sessioissa voitaisiin ottaa rennosti ja vaihtaa kuvien herättämiä ajatuksia ja tuntemuksia. Mikään ei tietenkään estä vähän teoreettisempaakin läppää, mutta perusajatuksena olisi vapaamuotoinen "analyysi" ja muistelu.

Osallistujat siis vois näyttää omiaan tai muiden kuvia, mitä iteltä tai esim. netistä löytyy.

Noi kuvakatselmukset tapahtuis samaan aikaan kun mun tuleva näyttely Hirvitalolla, jonka ideana on pohtia esim. Hirvitalon kaltasta tilaa lähinnä omien kokemuksien pohjalta.

Vaikka tää oliskin osa mun näyttelyä, niin se vois olla myös esim. vapaaopiston puitteissa järjestetty.

Forum

Status: offline

Registered: 07/08/09

Profile Email    
By: Anonymous: mh ()  torstai 26.11.2009 @ 19:21  
Anonymous: mh

Kuulostaa hyvältä.

Content generated in: 0,80 seconds
New Topic Post Reply

All times are EEST. The time is now 09:48 .
Normal Topic Normal Topic
Locked Topic Locked Topic
Sticky Topic Sticky Topic
New Post New Post
Sticky Topic W/ New Post Sticky Topic W/ New Post
Locked Topic W/ New Post Locked Topic W/ New Post
View Anonymous Posts 
Able to Post 
HTML Allowed 
Censored Content 

Oma tunnukseni

Rekisteröidy uutena käyttäjänä