Ajattelin ruveta pitämään epämuodollisia kuvienkatseluiltoja Hirvitalolla joulukuussa. Ehdin varmaan kolmena viikkona järjestää sellaiset.
Ideana olisi esim. joskus iltasella katsella erilaisia kuvia ja vaikka lyhyitä videoklippejä vallattuista tiloista. Minua kiinnostaa se, minkälaista kuvamatskua tiloista tuotetaan, ja kuinka se vaikuttaa sekä eri medioiden kautta tavoitettavaan suureen yleisöön, että vallattujen tilojen käyttäjiin itseensä.
Pari tuntia kestävissä sessioissa voitaisiin ottaa rennosti ja vaihtaa kuvien herättämiä ajatuksia ja tuntemuksia. Mikään ei tietenkään estä vähän teoreettisempaakin läppää, mutta perusajatuksena olisi vapaamuotoinen "analyysi" ja muistelu.
Osallistujat siis vois näyttää omiaan tai muiden kuvia, mitä iteltä tai esim. netistä löytyy.
Noi kuvakatselmukset tapahtuis samaan aikaan kun mun tuleva näyttely Hirvitalolla, jonka ideana on pohtia esim. Hirvitalon kaltasta tilaa lähinnä omien kokemuksien pohjalta.
Vaikka tää oliskin osa mun näyttelyä, niin se vois olla myös esim. vapaaopiston puitteissa järjestetty.